Masterclass: Succesvolle data- en AI-gedreven innovatie

hoe borg je dat je relevant blijft in een wereld waarin ChatGPT hét toverwoord lijkt te zijn?

Van AI-experiment naar echte waarde.

De snelle ontwikkelingen in data en AI dwingen organisaties na te denken over hun bestaansrecht. Hoe blijf je relevant in een wereld waarin big tech en startups datagedreven innovaties ontwikkelen die je businessmodel bedreigen?

Het antwoord: benut data om je producten, diensten en processen te verbeteren én nieuwe businessmodellen te creëren. Maar waar begin je? Veel dataprojecten mislukken of blijven hangen in experimenten. Dit moet anders!

Een Masterclass in succesvolle dataprojecten

Op donderdag 3 april organiseert Intodata een Masterclass met Professor Frans Feldberg bij B.Amsterdam.

In zijn keynote belicht Frans de impact van digitale innovaties op organisaties, met een focus op data en AI. Hij behandelt waarom deze technologieën topprioriteit moeten zijn, hoe organisaties de bijbehorende uitdagingen aangaan en wat de volgende stappen zijn.

We gaan actief aan de slag met het DatCan-canvas. Dit biedt concrete handvatten voor succesvolle dataprojecten en helpt met ontwikkelen van de waarom, wat en hoe.

13:00 – Inloop

13:30 – Keynote door Frans Feldberg: Het waarom, wat en hoe van datagedreven innovatie & de introductie van DatCan

14:45 – Strategische vraagstuk (in groepen): Wat is jullie grootste uitdaging: Het waarom, wat of hoe.

15:45 – Discussie: Onder leiding van Frans Feldberg bespreken we elkaars voorbeelden.

16:45 – Afsluiting & Borrel

Voor wie?
CEO’s, CFO’s, CIO’s, COO’s, CTO’s en Strategische Leiders